Počet záznamov: 1
Influenceři, propagace a dobročinnost v datech českých i zahraničních výzkumů
Názov Influenceři, propagace a dobročinnost v datech českých i zahraničních výzkumů Autorské údaje Eliška Morochovičová, Kristýna Kamlarová Autor Morochovičová Eliška Spoluautori Kamlarová Kristýna Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá influencer marketing * komunikácia marketingová * propagácia * správanie spotrebiteľa * siete sociálne Anotácia Menej ako tretina online užívateľov v Českej republike sleduje aspoň jedného influencera na sociálnych sieťach. Tieto internetové celebrity často spájajú svoje aktivity online s propagáciou rôznych značiek alebo služieb. Tá nemusí mať len formu platenej propagácie, ale môže niesť aj dôležité posolstvá alebo zvyšovať povedomie o charitatívnych aktivitách a fundraiseroch. A ako ukazujú údaje, rôzne formy spolupráce s influencermi na sociálnych sieťach prinášajú značkám a organizáciám ovocie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 4
článok
Počet záznamov: 1