Počet záznamov: 1  

The Perception of the Use of Electromobility by Enterprises As a Component Part of Green Marketing Activities

  1. SYS0292650
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230531125233.0
    017
    70
    $a 10.26552/ems.2022.2.72-80 $2 DOI
    100
      
    $a 20230531a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a The Perception of the Use of Electromobility by Enterprises As a Component Part of Green Marketing Activities $f Ľubica Gajanová, Piotr Gorzelanczyk
    330
      
    $a Cieľom príspevku je zistiť, či používanie elektromobilov vo firme môže pozitívne ovplyvniť vnímanie komunikácie spoločensky zodpovednej firmy, a to so všetkými spotrebiteľmi a jednotlivými generáciami, pretože kľúčovým faktorom úspechu spoločensky zodpovednej firmy je jej vhodná komunikácia s cieľovými skupinami.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292604 $1 011 $a 2585-7258 $1 200 1 $a Ekonomicko-manažérske spektrum $b elektronický zdroj $d Economic and Managerial Spectrum $v Vol. 16, no. 2 (2022), pp. 72-80 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2022
    541
    1-
    $a Vnímanie využívania elektromobility v podnikoch ako súčasti zelených marketingových aktivít
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0086845 $a elektromobilita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065012 $a elektromobily
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084463 $a ekonomika zelená
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045299 $a zodpovednosť podniku spoločenská
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0078990 $a Gajanová $b Ľubica $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083238 $a Gorzelanczyk $b Piotr $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230531 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.