Počet záznamov: 1
The Perception of the Use of Electromobility by Enterprises As a Component Part of Green Marketing Activities
SYS 0292650 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230531125233.0 017 70
$a 10.26552/ems.2022.2.72-80 $2 DOI 100 $a 20230531a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a The Perception of the Use of Electromobility by Enterprises As a Component Part of Green Marketing Activities $f Ľubica Gajanová, Piotr Gorzelanczyk 330 $a Cieľom príspevku je zistiť, či používanie elektromobilov vo firme môže pozitívne ovplyvniť vnímanie komunikácie spoločensky zodpovednej firmy, a to so všetkými spotrebiteľmi a jednotlivými generáciami, pretože kľúčovým faktorom úspechu spoločensky zodpovednej firmy je jej vhodná komunikácia s cieľovými skupinami. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0292604 $1 011 $a 2585-7258 $1 200 1 $a Ekonomicko-manažérske spektrum $b elektronický zdroj $d Economic and Managerial Spectrum $v Vol. 16, no. 2 (2022), pp. 72-80 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2022 541 1-
$a Vnímanie využívania elektromobility v podnikoch ako súčasti zelených marketingových aktivít 610 1-
$9 eu_un_auth*0086845 $a elektromobilita 610 1-
$9 eu_un_auth*0065012 $a elektromobily 610 1-
$9 eu_un_auth*0084463 $a ekonomika zelená 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny 610 1-
$9 eu_un_auth*0045299 $a zodpovednosť podniku spoločenská 700 -1
$3 eu_un_auth*0078990 $a Gajanová $b Ľubica $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0083238 $a Gorzelanczyk $b Piotr $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230531 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1