Počet záznamov: 1  

Reklamný trh narástol o 19 perc.

  1. Názov Reklamný trh narástol o 19 perc.
    Autorské údajePavel Hapák
    Autor Hapák Pavel
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 2 (Február 1999), s. 1,20-21. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * výdavky * médiá * trh * Slovensko * ukazovatele * 1997-1998 * 2003
    AnotáciaVývoj reklamného trhu na Slovensku. Trh v roku 1998 vzrástol oproti roku 1997 o 19 perc. Trh reklamy a hospodárska recesia. Hospodársky vývoj a reklamný trh. Vývoj hlavných ukazovateľov. Štruktúra výdavkov na reklamu, reklama do roku 2003. Vývoj parametrov rastu reklamného trhu. Metodika hodnotenia veľkosti reklamného trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.