Počet záznamov: 1
Spotrebiteľ inklinuje k minerálkam
Názov Spotrebiteľ inklinuje k minerálkam Autorské údaje Renata Kapšová Autor Kapšová Renata Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 5 (Máj 2000), s. 6-7. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá voda minerálna * komunikácia marketingová * značky výrobné * spotreba * prieskum trhu * Slovensko * nápoje nealkoholické * prieskum spotrebiteľský Anotácia Podiel minerálnych vôd na slovenskom trhu predstavuje 20 perc z celkovej ponuky nealkoholických nápojov. Vývoj spotreby na trhu minerálnych vôd. Najviac komunikovaná značka spoločnosti Coca-Cola Beverages Slovakia, s.r.o., Bonaqua. Marketingová komunikácia slovenských značiek minerálok. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-6
článok
Počet záznamov: 1