Počet záznamov: 1
Kreatívne štúdiá neprežili rok 2000
Názov Kreatívne štúdiá neprežili rok 2000 Autorské údaje Barbora Žiačiková Autor Žiačiková Barbora Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 46 (15. novembra 2000), s. 25A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 159.9 - Psychológia Heslá kreativita * firmy * reklama * konkurencia * Slovensko Anotácia Kreatívne štúdiá na Slovensku. Len tri firmy mohli mať skutočne visačku kreatívneho štúdia. Dnes sú zo všetkých troch firiem, všetkých veľmi úspešných, fullservisové agentúry. Príčiny zániku týchto firiem. Slovensko ešte nepochopilo význam využívania kreatívnych štúdií. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 41-51
článok
Počet záznamov: 1