Počet záznamov: 1  

Agentury pro průskum trhu: setrvalá perspektiva

  1. Názov Agentury pro průskum trhu: setrvalá perspektiva
    Autorské údajeaut. Zdeněk Švácha
    Autor Švácha Zdeněk
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 11 (2003), s. 25-26 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá marketing * trh * trh svetový * prieskum trhu * agentúry * výskum trhu * ESOMAR
    AnotáciaStručná charakteristika spoločnosti ESOMAR. Globálny obrat agentúr pre prieskum trhu v roku 2002 podľa celosvetovej štúdie ESOMAR. Desať najväčších svetových trhov v roku 2002. Najväčšie svetové agentúry pre výskum trhu za rok 2002 - skupina TOP 25.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.