Počet záznamov: 1  

Miesto ako nástroj marketingu územia

  1. Názov Miesto ako nástroj marketingu územia
    Preklad názvuLocation as a territory marketing instrument
    Autorské údajeaut. Ferdinand Daňo
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 14, č. 4 (2003), s. 12. - Bratislava : INFORMEX, 2003
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá marketing * marketing územia * rozvoj územný * stratégia marketingová * distribúcia
    AnotáciaVýznam distribúcie v marketingu územia. Lokalita ako významný prvok marketingu územia.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE03 00466-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.