Počet záznamov: 1
Miesto ako nástroj marketingu územia
Názov Miesto ako nástroj marketingu územia Preklad názvu Location as a territory marketing instrument Autorské údaje aut. Ferdinand Daňo Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 14, č. 4 (2003), s. 12. - Bratislava : INFORMEX, 2003 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Heslá marketing * marketing územia * rozvoj územný * stratégia marketingová * distribúcia Anotácia Význam distribúcie v marketingu územia. Lokalita ako významný prvok marketingu územia. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E03 00466-001, dokument vo fonde SEK Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1