Počet záznamov: 1  

Regionálny marketing v praxi agropodnikateľa

  1. Názov Regionálny marketing v praxi agropodnikateľa
    Autorské údajeaut. Elena Horská
    Autor Horská Elena
    Zdrojový dokument Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 8, č. 3 (2004), s. 32-33. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie
    Heslá poľnohospodárstvo * podnikatelia * ruch cestovný vidiecky * rozvoj hospodársky * vidiek * Európa * marketing regionálny
    AnotáciaRozvoj vidieka je aktuálnym a živým procesom, ktorý mení horizonty európskeho poľnohospodárstva. Multifunkčnosť európskeho poľnohospodárstva. Význam multifunkčnosti pre európsku poľnohospodársku politiku. Multifunkčnosť rozširuje priestor na podnikanie. Európski farmári už multifunkčnosť praktizujú.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.