Počet záznamov: 1  

Audit reklamy jako nástroj marketingové kontroly

  1. Názov Audit reklamy jako nástroj marketingové kontroly
    Preklad názvuAudit of advertisement as a tool of marketing control
    Autorské údajeaut. Pavla Staňková
    Autor Staňková Pavla
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 4 (2003), s. 123-126. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá reklama * kontrola reklamy * audit * kontrola * marketing * kontroling * nástroje marketingové
    AnotáciaAudit reklamy ako nástroj marketingovej kontroly. Rozlíšenie pojmov kontrola, controlling a audit. Marketingová kontrola a jej význam. Marketingový audit. Audit reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.