Počet záznamov: 1
Voľba marketingu pre subjekty agrokomplexu v procese globalizácie
SYS 0013257 LBL 01689naa$$2200313$$$450$ 005 20240502110700.6 100 $a 20040715d2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Voľba marketingu pre subjekty agrokomplexu v procese globalizácie $f Juraj Chebeň 330 $a Globálny marketing a jeho význam. Pôsobenie globalizácie a uplatňovanie globálneho marketingu v agrokomplexe. Riziká a pozitíva globálneho marketingu a globalizácie pre agropotravinársky sektor SR. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0012575 $1 010 $a 80-225-1737-2 $1 200 1 $a Ekonomika firiem 2003 $e zborník z medzinárodnej konferencie $e Snina, 18.-19.9.2003 $f [zost. Tatiana Varcholová] $h I. diel $v S. 71-79 $1 210 $a Košice $c Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $d 2003 $1 215 $a 420 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048937 $a Varcholová $b Tatiana $4 220 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001139 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003215 $a marketing globálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001028 $a agrokomplex 610 1-
$9 eu_un_auth*0010556 $a agropotravinárstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004487 $a poľnohospodárstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $9 100 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20040715 $g AACR2
Počet záznamov: 1