Počet záznamov: 1  

Voľba marketingu pre subjekty agrokomplexu v procese globalizácie

  1. SYS0013257
    LBL
      
    01689naa$$2200313$$$450$
    005
      
    20240502110700.6
    100
      
    $a 20040715d2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Voľba marketingu pre subjekty agrokomplexu v procese globalizácie $f Juraj Chebeň
    330
      
    $a Globálny marketing a jeho význam. Pôsobenie globalizácie a uplatňovanie globálneho marketingu v agrokomplexe. Riziká a pozitíva globálneho marketingu a globalizácie pre agropotravinársky sektor SR.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0012575 $1 010 $a 80-225-1737-2 $1 200 1 $a Ekonomika firiem 2003 $e zborník z medzinárodnej konferencie $e Snina, 18.-19.9.2003 $f [zost. Tatiana Varcholová] $h I. diel $v S. 71-79 $1 210 $a Košice $c Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $d 2003 $1 215 $a 420 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048937 $a Varcholová $b Tatiana $4 220 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001139 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $4 070
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003215 $a marketing globálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001028 $a agrokomplex
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010556 $a agropotravinárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004487 $a poľnohospodárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $9 100 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040715 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.