Počet záznamov: 1
Trendy v reklamnom TV vysielaní na Slovensku
Názov Trendy v reklamnom TV vysielaní na Slovensku Autorské údaje Peter Šimegh Autor Šimegh Peter Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 165-168. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá trh reklamný * televízia * Slovensko * prognózy Anotácia Významný progres vo vývoji televízneho reklamného trhu na Slovensku po roku 1989. Kultúrny aspekt reklamy na Slovensku. Výdavky na médiá, vývoj mediamixu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1