Počet záznamov: 1
Marketingová koncepcia pre rozvoj regiónov
Názov Marketingová koncepcia pre rozvoj regiónov Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 194-200. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá rozvoj regionálny * marketing regionálny * nástroje marketingové * práca s verejnosťou Anotácia Podstata, význam a aktívne využitie regionálneho marketingu v praxi miest a obcí. Marketingové nástroje a ich využitie v rozvoji regiónu - produkt, cena, distribúcia, komunikácia, public relations. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1