Počet záznamov: 1  

Veletrhy mohou být efektivním nástrojem marketingu.

  1. Názov Veletrhy mohou být efektivním nástrojem marketingu.
    Autorské údajeLadislav Kocka, Lucie Zumrová
    Autor Kocka Ladislav (Autor interview)
    Spoluautori Zumrová Lucie (Účastník interview)
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2004), s. 32-33. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * propagácia * veľtrhy * Česko
    AnotáciaRozhovor autora s vedúcou odboru marketingovej stratégie a komunikácie akciovej spoločnosti Veletrhy Brno. Veľtrh ako efektívny nástroj marketingovej komunikácie. Účasť a.s. Veletrhy Brno na Svetovej výstave Expo 2005 v Japonsku. Prezentácia krajiny a prilákanie turistov a zahraničných investorov. Finančná spoluúčasť a.s. Veletrhy Brno na znovuotvorení letiska.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.