Počet záznamov: 1
Veletrhy mohou být efektivním nástrojem marketingu.
Názov Veletrhy mohou být efektivním nástrojem marketingu. Autorské údaje Ladislav Kocka, Lucie Zumrová Autor Kocka Ladislav (Autor interview) Spoluautori Zumrová Lucie (Účastník interview) Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2004), s. 32-33. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * propagácia * veľtrhy * Česko Anotácia Rozhovor autora s vedúcou odboru marketingovej stratégie a komunikácie akciovej spoločnosti Veletrhy Brno. Veľtrh ako efektívny nástroj marketingovej komunikácie. Účasť a.s. Veletrhy Brno na Svetovej výstave Expo 2005 v Japonsku. Prezentácia krajiny a prilákanie turistov a zahraničných investorov. Finančná spoluúčasť a.s. Veletrhy Brno na znovuotvorení letiska. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 7-12
článok
Počet záznamov: 1