Počet záznamov: 1
Základné kroky metodiky tvorby marketingovej stratégie
Názov Základné kroky metodiky tvorby marketingovej stratégie Autorské údaje Štefan Majtán Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2002 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 7. november 2002. S. 156-158. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2002 / Majtán Miroslav ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1616-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * stratégia podniková * analýza swot * metodika Anotácia Komplexný prístup k marketingovej stratégii podnikov. Základné kroky metodiky tvorby marketingovej stratégie. Charakteristika 6 základných krokov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1