Počet záznamov: 1  

Základné kroky metodiky tvorby marketingovej stratégie

  1. Názov Základné kroky metodiky tvorby marketingovej stratégie
    Autorské údajeŠtefan Majtán
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2002 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 7. november 2002. S. 156-158. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2002 / Majtán Miroslav ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1616-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * stratégia podniková * analýza swot * metodika
    AnotáciaKomplexný prístup k marketingovej stratégii podnikov. Základné kroky metodiky tvorby marketingovej stratégie. Charakteristika 6 základných krokov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.