Počet záznamov: 1  

Aplikácia marketingu vo sfére politiky

  1. Názov Aplikácia marketingu vo sfére politiky
    Preklad názvuApplication marketing in the area of politics
    Autorské údajeAntónia Štensová
    Autor Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 16, č. 1 (2005), s. 12. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 32 - Politika
    Heslá marketing * politika * politológia * definície * pojmy * výskum * Slovensko * svet
    AnotáciaMarketing v politike na Slovensku je len na začiatku. Základné pojmy v inojazyčnej literatúre, najmä americkej a anglickej. Politilógia a marketing v politike. Definovanie marketingu v politike - čo je marketing v politike - rozdielne znaky marketingu v politike a marketingu v ekonomike. 9 oblastí, v ktorých sú odlišnosti medzi marketingom v politike a ekonomickým marketingom (podľa Egan J.). Adaptácia marketingu do sféry politiky je možná a aj nutná. Problematika zostáva predmetom ďalšieho skúmania. Kolektív vedecko-pedagogických pracovníkov z katedry marketingu OF EU sa tejto problematike venuje vo svojom výskumnom projekte.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01036-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.