Počet záznamov: 1  

Kooperace a jejich postavení na českém trhu

  1. Názov Kooperace a jejich postavení na českém trhu
    Autorské údajeLenka Turnerová
    Autor Turnerová Lenka
    Zdrojový dokument Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 71-76. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 334 - Formy organizácií a spolupráce v hospodárstve
    Heslá firmy * kooperácia * kooperácia medzipodniková * potravinárstvo * obrat peňažný * franchising * Česko
    AnotáciaRast počtu kooperácií v Čechách. Obrat významných kooperácií a ich poradie. Zatiaľ sa neobjavuje snaha združiť investičné prostriedky k budovaniu spoločnej predajnej siete alebo skladov. Nevyhnutnosť centrálnej fakturácie. Typy kooperácií. Najdlhšiu históriu majú kooperačné štruktúry v odbore potravín. Franchising.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.