Počet záznamov: 1
Úloha ľudského činiteľa v TQM
SYS 0033950 LBL 02061naa$$2200385$$$450$ 005 20231018133201.3 100 $a 20050927a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Úloha ľudského činiteľa v TQM $f Dagmar Hrašková, Viera Šukalová 330 $a Metóda TQM smeruje ku zvyšovaniu produktivity zo súčasného zvyšovania akosti a znižovania strát z nekvalitnej výroby a zvyšovania spokojnosti zákazníka. TQM je systematické a dôsledné uplatňovanie niekoľkých metód v rámci podnikovej štruktúry, jasne zameranej na kvalitu a spokojnosť zákazníkov. Aktívna účasť zamestnancov ako základná podmienka pre úspech. Kompetencie zamestnancov. Kompetencie manažmentu. Analýza a popis pracovnej funkcie. Kritériá úspešnosti TQM: Hierarchické myslenie, informovanosť pracovníkov, kvalita informácií, komunikácia o obsahu TQM, možnosť trvalého zlepšovania, sociálna kompetencia vedúcich pracovníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089725 $1 011 $a 1335-5961 $1 200 1 $a Produktivita $e dvojmesačník Slovenského centra produktivity $v Č. 1 (2005), s. 18-19 $1 210 $a Žilina $c SLCP $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007628 $a zvyšovanie produktivity 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001549 $a činiteľ ľudský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007330 $a zaradenie pracovné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005638 $a schopnosti pracovné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004564 $a potenciál ľudský 675 $a 65.011.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000291 $x Produktivita. Hospodárnosť. Racionalizácia. Hodnotová analýza 700 -1
$3 eu_un_auth*0008939 $a Hrašková $b Dagmar $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0002187 $a Šukalová $b Viera $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050927 $g AACR2
Počet záznamov: 1