Počet záznamov: 1
Analýza kultúrnych odlišností v marketingovej stratégii
SYS 0041610 LBL 02064naa$$2200349$$$450$ 005 20240502071511.5 100 $a 20060503d2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Analýza kultúrnych odlišností v marketingovej stratégii $f Dana Hrušovská 330 $a Domáci, medzinárodný marketing. Globálny marketingový proces a jeho kroky. Propagácia s ohľadom na kultúrne odlišnosti. Propagačné a marketingové nezdary na zahraničných trhoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0038126 $1 010 $a 80-225-2107-8 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave $f [zostavovateľ: Miroslav Majtán, Ľudmila Lulkovičová] $v S. 72-75 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave $d 2005 $1 215 $a 537 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020508 $a Majtán $b Miroslav $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048985 $a Lulkovičová $b Ľudmila $4 220 $1 710 12 $3 eu_un_auth*0010231 $a Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Bratislava, Slovensko $f 24.-25.11.2005 $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001141 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Fakulta podnikového manažmentu $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003215 $a marketing globálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006639 $a trh zahraničný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $f 1964- $p EUBFPMKPO $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060503 $g AACR2
Počet záznamov: 1