Počet záznamov: 1  

Marktforschung mit Panels

  1. Názov Marktforschung mit Panels : Arten - Erhebung - Analyse - Anwendung
    Autorské údajeMartin Günther / Ulrich Vossebein / Raimund Wildner
    Autor Günther Martin
    Spoluautori Vossebein Ulrich
    Wildner Raimund
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Gabler , 2006. - 411 s.
    Vydanie2. vollst. überarb. Aufl.
    ISBN3-409-22244-8 , 978-3-409-22244-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá výskum trhu * analýzy * štúdie prípadové * obchod * spotreba * produkcia * sektory hospodárske * dáta * metódy výskumu * televízia * priemysel * poľnohospodárstvo * obaly * správanie spotrebiteľa * zákazníci * modely ekonomicko-matematické
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra809114, 843363

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    843363SEKSklad knižničného fonduvoľný
    809114OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.