Počet záznamov: 1
Event marketing a jeho pozícia v komunikačnom mixe
Názov Event marketing a jeho pozícia v komunikačnom mixe Autorské údaje Ján Lenhardt Autor Lenhardt Ján Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 36-38. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * firmy * prezentácia firemná * taktika reklamy * taktika podniková * propagácia Anotácia Hľadanie nových ciest k zákazníkom. Event marketing usiluje o upútanie pozornosti potenciálneho zákazníka organizovaním zvláštnych akcií, ktoré majú priniesť nevšedné zážitky a vyvolať pozitívne emócie u účastníkoch spojené s prezentáciou produktu alebo značky.Vymedzenie pojmu event marketing. Pozícia event marketingu v komunikačnom mixe. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1