Počet záznamov: 1
Plánovanie a implementácia CRM
Názov Plánovanie a implementácia CRM Preklad názvu Planning and implementation of CRM Autorské údaje Stanislava Veselovská Autor Veselovská Stanislava EUBFNHKHP - Katedra hospodárskej politiky FNH Zdrojový dokument Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. S. 107-112. - Bratislava, 2006 : NETRI / Hasprová Mária ; Žák Štefan ; Mladý ekonóm 2006 ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu ; Slovenská marketingová spoločnosť ; Cognitio et sapientia scientific society. ISBN 80-969567-0-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * informácie * zákazníci * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * automatizácia * systémy informačné Anotácia Čo predstavuje CRM (customer relationship management). Zmena anonymných masových kontaktov na individuálne vzťahy so zákazníkmi. Proces plánovania stratégie CRM v siedmich krokoch. Implementácia CRM. Interakcia v CRM - prepojenie marketingu, odbytu a služieb s ohľadom na životný cyklus zákazníka. Desať faktorov úspešnej implementácie. Bariéry úspechu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00263-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1