Počet záznamov: 1  

Když guerilla není jen blbnutí v ulicích

  1. SYS0051934
    LBL
      
    01180naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20231016105212.6
    100
      
    $a 20070116a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Když guerilla není jen blbnutí v ulicích $f Kateřina Doležalová, Iva Bízová
    330
      
    $a Kvalitná reklamná kampaň absolventskému filmu "Restart" neznámych českých autorov. Obchodný cieľ reklamnej kampane. Cieľová skupina. Kreatívne riešenie reklamnej kampane. Využitie formy guerilla marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109823 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 38-39 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087225 $a guerilla marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002099 $a film
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014277 $a Doležalová $b Kateřina $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0014278 $a Bízová $b Iva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070116 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.