Počet záznamov: 1
Typologie podle životního stylu a statistické segmentace
Názov Typologie podle životního stylu a statistické segmentace Autorské údaje Jitka Vysekalová, Jan Herzmann Autor Vysekalová Jitka Spoluautori Herzmann Jan Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 1 (leden 2007), s. 40-42. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * segmentácia trhu * prieskum štatistický * metódy štatistické * analýza zhluková * štýl životný Anotácia Dve základné skupiny kvantitatívnej metódy na zistenie štruktúry a veľkosti spotrebiteľských segmentov. Tradičný prístup založený na klasickej štatistike. Typológia, ktorá pripúšťa príslušnosť časti jednotiek k viac ako jednému segmentu (fuzzy matematika). Analýza investičného chovania vyšších príjmových skupín. Segmentácia klientov na základe zhlukovej analýzy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6
článok
Počet záznamov: 1