Počet záznamov: 1
Konkurenčné aspekty podnikov v kultúre
Názov Konkurenčné aspekty podnikov v kultúre Autorské údaje Mária Tajtáková Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Konkurencieschopnosť slovenských malých a stredných podnikov v hospodárskom priestore integrovanej Európy : zborník z výskumného projektu č. 2316052. S. 90-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Pavlík Adrián ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2274-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia Heslá kultúra * podnik * konkurencia * ponuka * dopyt * komunikácia Anotácia Trh kultúry. Ponuka - fragmentárna štruktúra, jedinečnosť produktov, nenahraditeľnosť ľudskej práce v produkčnom procese, riziko trhového neúspechu. Dopyt - latentný charakter dopytu, kumulatívna logika spotreby, vplyv neformálnej komunikácie, vplyv autorstva produktu, konkrétny dopyt v podobe objednávky. Vzťah medzi ponukou a dopytom. Úrovne konkurentov v kultúre. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1