Počet záznamov: 1
Manažment väzieb zákazníkov - nástroj zlepšenia postavenia poisťovateľov na poistnom trhu
Názov Manažment väzieb zákazníkov - nástroj zlepšenia postavenia poisťovateľov na poistnom trhu Preklad názvu Customers' relationships management - tool of improvement of insurers position on the market Autorské údaje Jarmila Buchová Autor Buchová Jarmila Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 1, č. 3 (2006), s. 35-40. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2006. ISSN 1336-9105 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 368 - Poisťovníctvo Heslá poisťovníctvo * trh poistný * riadenie vzťahov so zákazníkmi * starostlivosť o zákazníkov * marketing služieb * marketing * manažment * lojálnosť zákazníkov Anotácia Rastúci význam manažovania marketingu v poisťovníctve a najmä vytvárania väzieb medzi poisťovňou a klientom. Špecifiká marketingu v poisťovníctve. Etapy vývoja poistného trhu. Manažment väzieb so zákazníkmi, jeho nástroje a ich využitie. Fázy budovania väzieb. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 3
článok
Počet záznamov: 1