Počet záznamov: 1
Simulační modely pro testování strategií marketingové komunikace
SYS 0055318 LBL 01829naa$$2200313$$$450$ 005 20231114075810.2 100 $a 20070329a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Simulační modely pro testování strategií marketingové komunikace $f Viktor Vojtko, Stanislava Mildeová 330 $a Objasnenie niektorých aspektov, ktoré sú podľa skúseností z výskumu v oblasti simulácie procesov nákupného chovania zaujímavé a prakticky použiteľné v súvislosti s marketingovou komunikáciou. Integrovaná marketingová komunikácia. Vhodná stratégia marketingovej komunikácie by mala odpovedať na otázky - prečo komunikovať, čo komunikovať, ako komunikovať a ku komu komunikovať. Simulačné modely pre testovanie stratégií marketingovej komunikácie. Navrhnuté modely je možné rozšíriť o problematiku segmentácie trhu a zapojenie dynamiky rastu očakávania u zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129760 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 17, č. 1 (2007), s. 16-17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003449 $a modely simulačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0015049 $a Vojtko $b Viktor $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0041999 $a Mildeová $b Stanislava $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070329 $g AACR2
Počet záznamov: 1