Počet záznamov: 1  

Simulační modely pro testování strategií marketingové komunikace

  1. SYS0055318
    LBL
      
    01829naa$$2200313$$$450$
    005
      
    20231114075810.2
    100
      
    $a 20070329a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Simulační modely pro testování strategií marketingové komunikace $f Viktor Vojtko, Stanislava Mildeová
    330
      
    $a Objasnenie niektorých aspektov, ktoré sú podľa skúseností z výskumu v oblasti simulácie procesov nákupného chovania zaujímavé a prakticky použiteľné v súvislosti s marketingovou komunikáciou. Integrovaná marketingová komunikácia. Vhodná stratégia marketingovej komunikácie by mala odpovedať na otázky - prečo komunikovať, čo komunikovať, ako komunikovať a ku komu komunikovať. Simulačné modely pre testovanie stratégií marketingovej komunikácie. Navrhnuté modely je možné rozšíriť o problematiku segmentácie trhu a zapojenie dynamiky rastu očakávania u zákazníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129760 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 17, č. 1 (2007), s. 16-17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003449 $a modely simulačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0015049 $a Vojtko $b Viktor $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0041999 $a Mildeová $b Stanislava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070329 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.