Počet záznamov: 1
Výklad ako súčasť komunikačného mixu
Názov Výklad ako súčasť komunikačného mixu Autorské údaje Jaroslav Ďaďo, Juraj Dubovec Autor Ďaďo Jaroslav Spoluautori Dubovec Juraj Zdrojový dokument Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy : sborník : III. mezinárodní konference 2007 : 11. květen 2007, Luhačovice, Česká republika. S. 47-51. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2007. ISBN 978-80-7314-111-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá obchod * budovy * komunikácia marketingová * reklama * aranžérstvo Anotácia Vo sfére obchodnej činnosti získava nové postavenie v rámci komunikačných prostriedkov výklad. Požiadavky kladené na efektívne využitie výkladov v marketingu obchodných podnikov. Prieskum tejto oblasti v Banskobystrickom kraji ukázal, že výklad má pevné miesto vo vedomí spotrebiteľov. Je potrebné tejto forme marketingovej podpory venovať pozornosť zo strany manažérov i profesionálov v tejto oblasti. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1