Počet záznamov: 1
Marketingový a obchodný manažment v ére tzv. nového marketingu
Názov Marketingový a obchodný manažment v ére tzv. nového marketingu Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing a obchod 2005 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen november 2005. Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhu EÚ. S. 201-203. - Zvolen : Bratia Sabovci, s.r.o., 2005. ISBN 80-89029-97-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 01210-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1