Počet záznamov: 1
Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie
Názov Marketingová filozofia firiem ako základ trhovej orientácie Autorské údaje Elvíra Dudinská Autor Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach Marketingová pripravenosť slovenských podnikov v podmienkach vstupu SR do EÚ v rámci globalizácie svetového trhu : zborník výstupov grantovej úlohy VEGA č. 1/9228/02. S. 7-14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1905-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00640-004, PHF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1