Počet záznamov: 1  

Marketing na hraně zákona

  1. Názov Marketing na hraně zákona
    Autorské údajeLibor Štajer
    Autor Štajer Libor
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 9 (září 2007), s. 52-53. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * reklama * propagácia * legislatíva * právo * médiá * film * konkurencia * súťaž nekalá
    AnotáciaGuerilla marketing a product placement ako marketingové aktivity, ktoré často prekračujú zákon. Pojem guerilla marketing a konkrétne príklady guerillových marketingových akcií z praxe. Riziká guerillových akcií. Posudzovanie guerilla marketingu z pohľadu verejného práva a z pohľadu súkromného práva. Príprava novej európskej smernice "Audiovizuálne mediálne služby bez hraníc", ktorá bude regulovať product placement v praxi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.