Počet záznamov: 1  

Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku

  1. SYS0066024
    LBL
      
    01117naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20231114075800.2
    100
      
    $a 20071030a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku $f Hana Lošťáková
    330
      
    $a Orientácia na zákazníkov a spokojnosť zákazníkov Spokojnosť zákazníkov a ich ziskovosť pre podnik - detailný pohľad. Nespokojnosť zákazníkov a ich odchod z podniku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129760 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 17, č. 3 (2007), s. 22-24 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007506 $a zisk podnikový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0012258 $a Lošťáková $b Hana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071030 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.