Počet záznamov: 1
Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku
SYS 0066024 LBL 01117naa$$2200253$$$450$ 005 20231114075800.2 100 $a 20071030a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku $f Hana Lošťáková 330 $a Orientácia na zákazníkov a spokojnosť zákazníkov Spokojnosť zákazníkov a ich ziskovosť pre podnik - detailný pohľad. Nespokojnosť zákazníkov a ich odchod z podniku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129760 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 17, č. 3 (2007), s. 22-24 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007506 $a zisk podnikový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0012258 $a Lošťáková $b Hana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20071030 $g AACR2
Počet záznamov: 1