Počet záznamov: 1  

Porovnávacia reklama a prostriedky jej právnej ochrany

  1. Názov Porovnávacia reklama a prostriedky jej právnej ochrany
    Autorské údajePetronela Luprichová, Michal Borodovčák
    Autor Luprichová Petronela EUBOBFKOP - Katedra obchodného práva OBF
    Spoluautori Borodovčák Michal EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Zdrojový dokumentPrávo v podnikání v nových členských státech EU : sborník : mezinárodní vědecká konference, 18.-19. září 2007, Karviná. S. 86-91. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2007. ISBN 978-80-7248-435-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama porovnávacia * ochrana právna * súťaž nekalá * Slovensko
    AnotáciaPorovnávacia reklama podľa právneho poriadku Slovenskej republiky. Podmienky, ktoré musia byť kumulatívne splnené na to, aby bola porovnávacia reklama kvalifikovaná ako prípustná. Najdôležitejšie prostriedky ochrany porovnávacej reklamy z hľadiska súkromného aj verejného práva, ako možný smer vývoja slovenskej právnej úpravy v tejto oblasti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00942-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.