Počet záznamov: 1
Prispôsobivosť LMS Moodle užívateľovi
Názov Prispôsobivosť LMS Moodle užívateľovi Autorské údaje Hana Trochanová Autor Trochanová Hana EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument UNINFOS 2007 - univerzitné informačné systémy : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie, Bratislava 13.-15.11.2007. S. 175-178. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2418-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Heslá vzdelávanie dištančné * vzdelávanie elektronické * kurzy * moduly * študenti * učitelia Anotácia Prostredie výučby e-learningu robí študentom často problémy pre ich nedostatočné technické a hlavne informatické znalosti. Ale aj niektorí vyučujúci tútori mávajú problém sa v začiatkoch zorientovať v prostredí. Z toho dôvodu je dobré sa pri tvorbe či správe e-learningového kurzu zamerať na čo najväčšie zjednodušenie a sprehľadnenie kurzu v očiach študujúceho ale aj vyučujúceho. Možnosti prispôsobovania moodle v príspevku sú len nenáročnými krokmi pre ďalšie priblíženie e-learningu užívateľovi a uľahčenie jeho štúdia príjemným jednoduchým prostredím s patričnou rôznorodosťou formy materiálov určených k výučbe. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00210-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1