Počet záznamov: 1
Jak měřit účinky komunikace
Názov Jak měřit účinky komunikace Autorské údaje Vladimír Bystrov Autor Bystrov Vladimír Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 12 (prosinec 2007), s. 50-51. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá komunikácia masová * práca s verejnosťou * zákazníci * médiá * analýzy * marketing * výskum Anotácia Problematika, ako efektívne merať účinok PR aktivít. Šešťstupňový cyklus ovplyvňovania podľa J. Macnamara. Stanovenie merateľných cieľov v komunikácii s verejnosťou. Meranie vo fáze vstupu. Meranie výstupov. Otázka kvality a kvantity. Vyhodnotenie výsledkov PR aktivít. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-12 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1