Počet záznamov: 1  

Fenomén spotrebiteľského etnocentrizmu na Slovensku

  1. Názov Fenomén spotrebiteľského etnocentrizmu na Slovensku
    Autorské údajeJanka Kopaničová
    Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. S. 244-248. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * obchod * produkty * nákup * výskum
    AnotáciaVysvetlenie pojmu spotrebiteľský etnocentrizmus. Vzťah etnocentrického spotrebiteľa k zahraničným produktom.CET škála na meranie spotrebiteľského etnocentrizmu. Spotrebiteľský etnocentrizmus ovplyvňovaný demografickými charakteristikami spotrebiteľa. Výsledky skúmania CET škály v krajinách strednej a východnej Európy. Meranie CET škály na Slovensku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00525-010, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.