Počet záznamov: 1
Význam spotrebiteľskej politiky pre rozvoj vzťahového marketingu - bezpečnosť produktov na trhu
Názov Význam spotrebiteľskej politiky pre rozvoj vzťahového marketingu - bezpečnosť produktov na trhu Preklad názvu Importance of consumer policy for development of relational marketing - product safety in the market Autorské údaje Marína Korčoková Autor Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium : zborník príspevkov k vedeckému projektu VEGA 1/4600/07 : Bratislava, október 2008. S. 40-47. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * ochrana spotrebiteľa * ochrana zdravia * bezpečnosť potravinová * bezpečnosť výrobkov * liečivá * hračky * systémy informačné * smernice * Európska únia Anotácia Zásady spotrebiteľskej politiky. Základné zásady - ochrana zdravia spotrebiteľov a bezpečnosť produktov. Problematika bezpečnosti produktov. Bezpečnosť potravín. Bezpečnosť liečiv a zdravotníckych pomôcok. Bezpečnosť hračiek. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01605-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1