Počet záznamov: 1  

Význam spotrebiteľskej politiky pre rozvoj vzťahového marketingu - bezpečnosť produktov na trhu

  1. Názov Význam spotrebiteľskej politiky pre rozvoj vzťahového marketingu - bezpečnosť produktov na trhu
    Preklad názvuImportance of consumer policy for development of relational marketing - product safety in the market
    Autorské údajeMarína Korčoková
    Autor Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium : zborník príspevkov k vedeckému projektu VEGA 1/4600/07 : Bratislava, október 2008. S. 40-47. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * ochrana spotrebiteľa * ochrana zdravia * bezpečnosť potravinová * bezpečnosť výrobkov * liečivá * hračky * systémy informačné * smernice * Európska únia
    AnotáciaZásady spotrebiteľskej politiky. Základné zásady - ochrana zdravia spotrebiteľov a bezpečnosť produktov. Problematika bezpečnosti produktov. Bezpečnosť potravín. Bezpečnosť liečiv a zdravotníckych pomôcok. Bezpečnosť hračiek.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01605-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.