Počet záznamov: 1
Vzdelaný spotrebiteľ ako nástroj konkurencieschopnosti podniku
Názov Vzdelaný spotrebiteľ ako nástroj konkurencieschopnosti podniku Autorské údaje Mária Dzurová, Marína Korčoková, Martina Mráziková Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Mráziková Martina EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference pořádané pod heslem "Svět v pohybu" realizovanou v rámci výzkumného záměru Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy : Praha, 17.10.2008. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1408-6 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Poznámky VEGA 1/0557/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * vzdelávanie * ochrana spotrebiteľa * právo * ochrana zdravia * bezpečnosť výrobkov * obaly * hospodárenie finančné * reklamácie * internet Anotácia Spotrebiteľské vzdelávanie. Význam vzdelávania spotrebiteľa. Oblasti pre spotrebiteľské vzdelávanie. Internet ako nástroj spotrebiteľského vzdelávania. Internetový projekt Dolceta. Európska tematická sieť spotrebiteľského vzdelávania: E-con network. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01597-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1