Počet záznamov: 1
Komunikačné aktivity: dôležitá súčasť vzťahového marketingu
Názov Komunikačné aktivity: dôležitá súčasť vzťahového marketingu Preklad názvu Communication activities: important part of relationship marketing Autorské údaje Helena Labská Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium : zborník príspevkov k vedeckému projektu VEGA 1/4600/07 : Bratislava, október 2008. S. 90-94. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * systém CRM * zákazníci * spotrebitelia * riadenie vzťahov so zákazníkmi * obchod * nákup * komunikácia Anotácia Najrozšírenejšia technika budovania vzťahového marketingu - metóda CRM. CRM a jej vývoj. Komunikácia a získavanie nového zákazníka. Kontaktné centrá v komunikácii. Využívanie vernostných kariet. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01605-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1