Počet záznamov: 1  

Marketing business to business

  1. Názov Marketing business to business : du marketing industriel au marketing d'affaires
    Autorské údajePhilippe Malaval, Christophe Bénaroya
    Autor Malaval Philippe
    Spoluautori Bénaroya Christophe
    Vydavateľské údajeParis : Pearson Education , 2005. - 698 s.
    Vydanie3e éd.
    ISBN2-7440-7123-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * obchod * podnikanie * segmentácia trhu * plán marketingový * distribúcia * komunikácia * normy kvality * spokojnosť zákazníkov * partnerstvo verejno-súkromné * projekty * manažment inovačný * kvalita * stratégia marketingová * služby * politika cenová * médiá * etika * lobizmus * marketing priamy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra829506, 829507, 829510

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    829506SEKSklad knižničného fonduvoľný
    829507SEKSklad knižničného fonduvoľný
    829510SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.