Počet záznamov: 1
Formálne komunikačné nástroje a marketingová komunikácia
Názov Formálne komunikačné nástroje a marketingová komunikácia Autorské údaje Miroslava Szarková, Alexandra Drgová, Oľga Ružičková Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Drgová Alexandra EUBFPM - Fakulta podnikového manažmentu EU Ružičková Oľga EUBFPM - Fakulta podnikového manažmentu EU Zdrojový dokument Médiá, spoločnosť, mediálna fikcia : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, 31.3.-1.4.2008, Trnava. S. 143-144. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2008. ISBN 978-80-8105-072-5 Poznámky VEGA 1/4591/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia marketingová * zamestnanci * tímy pracovné * kultúra podniková * porady * konferencie * noviny Anotácia Klasifikácia jednotlivých formálnych komunikačných nástrojov z pohľadu potrieb marketingovej komunikácie podniku. Analýza súčasného stavu chápania formálnych komunikačných nástrojov ako produktov podnikových kultúr, reklamného a mediálneho priemyslu. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00097-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1