Počet záznamov: 1
Posilnenie konkurenčného postavenia slovenských výrobcov prostredníctvom budovania imidžu národných producentov
Názov Posilnenie konkurenčného postavenia slovenských výrobcov prostredníctvom budovania imidžu národných producentov Autorské údaje Janka Kopaničová Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. S. 48-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.4 - Výroba. Služby podľa hospodárskych sektorov Heslá konkurencia * výrobky * produkcia * potraviny * odevy * spotrebitelia Anotácia Rast subjektu na trhu. Konkurenčná výhoda. Budovanie imidžu. Slovenský výber produktov. Potravinárske výrobky. Odevné výrobky. Spotrebitelia na Slovensku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 01008-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1