Počet záznamov: 1
Stratégia štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu priemyselných podnikov SR
Názov Stratégia štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu priemyselných podnikov SR : dizertačná práca Autorské údaje Zuzana Roby, škol. Jana Sršňová Autor Roby Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Ďalší autori Sršňová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu Vydavateľské údaje Bratislava, 2007. - 147 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik priemyselný * marketing medzinárodný * štandardizácia * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 832359
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy SEK po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 832359 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1