Počet záznamov: 1  

Marketingový výskum na Slovensku po vstupe do EÚ

  1. Názov Marketingový výskum na Slovensku po vstupe do EÚ
    Autorské údajePeter Otrubčák
    Autor Otrubčák Peter
    Zdrojový dokument Analýzy, trendy, perspektívy (ekonomika, financie, manažment) : medzinárodná vedecká konferencia : zborník príspevkov : Trenčianske Teplice, 25.-26.2008. S. 61-63. - Trenčianske Teplice : MEVDF, 2008. ISBN 978-80-89401-02-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 001.891/.892 - Výskum. Vývoj
    Heslá marketing * výskum * Slovensko * štandardy * Európska únia
    AnotáciaMedzinárodné štandardy výskumu trhu. Zmeny v oblasti marketingového výskumu na Slovensku po vstupe Slovenska do EÚ.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.