Počet záznamov: 1
Ponuka a prístupy marketingu k ponuke
Názov Ponuka a prístupy marketingu k ponuke Autorské údaje Jaroslav Kita, Pavol Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. S. 48-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.132 - Ponuka Heslá marketing * koncepcie * ponuka * podnik * podnik priemyselný * technológie nové * stratégia marketingová * stratégia podniková * trh * hodnota * zákazníci Anotácia Objasnenie prístupu marketingu ponuky ako metodologického prístupu, ktorý umožňuje pochopiť ako usmerňovať ľudské zdroje pre účely tvorby nových podmienok rozvoja podniku. Marketing ponuky poskytuje konštruktívnu úvahu o trhovej ponuke a nových perspektívach rastu. V príspevku sa najskôr definuje ponuka podniku a kontext zmien v dopyte, ktorým sa musí marketing prispôsobovať. V ďalšej časti príspevok charakterizuje marketing ponuky a novú tvorivú ponuku. Nakoniec prezentuje metodológiu a výsledky prieskumu slovenských priemyselných podnikov k ponuke. Kategória EPC Odborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00883-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1