Počet záznamov: 1  

Značka, imidž a identita Európskej únie

  1. Názov Značka, imidž a identita Európskej únie
    Autorské údajeLenka Pčolinská
    Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentZborník výstupov vedeckovýskumného projektu VEGA č. 1/3811/06 Analýza a rozvoj obchodných a marketingových aktivít malých a stredných podnikov Košického a Prešovského kraja v podmienkach jednotného trhu Európskej únie. S. 122-125. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2007. ISBN 978-80-225-2475-9
    Výstup z projektu VEGA 1/3811/06 Analýza a rozvoj obchodných a marketingových aktivít malých a stredných podnikov Košického a Prešovského kraja v podmienkach jednotného trhu Európskej únie
    PoznámkyVEGA 1/3811/06
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Heslá Európska únia * značky kvality * identita * imidž * výskum
    AnotáciaZnačka a faktory tvorby jej hodnoty. Značka "Európska únia". Výsledky výskumov, ktoré mali za cieľ zistiť vnímanie Európskej únie euroobčanmi. Princíp Európskej únie - jednota v rôznorodosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 01040-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.