Počet záznamov: 1
Možnosti aplikácie marketingového výskumu
Názov Možnosti aplikácie marketingového výskumu Preklad názvu Application possibilities of marketing research Autorské údaje Miroslav Majtán, Peter Šinský Autor Majtán Miroslav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Šinský Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 525-529. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5 Výstup z projektu VEGA 1/0486/08 Rozvoj a implementácia projektového manažmentu v malých a stredných podnikoch
Poznámky VEGA 1/0486/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá výskum marketingový * stratégia marketingová * nástroje marketingové * spotrebitelia * reklama * tvorba cien Anotácia Pojem marketingový výskum. Možné aktivity marketingového výskumu. Vývoj techník marketingového výskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01014-042, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1