Počet záznamov: 1
Etický rozmer marketingovej komunikácie v podmienkach slovenského komunikačného trhu
Názov Etický rozmer marketingovej komunikácie v podmienkach slovenského komunikačného trhu Autorské údaje Michal Kraus Autor Kraus Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 130-134. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * etika * kódexy etické * práca s verejnosťou * Slovensko Anotácia Kódexy marketingovej komunikácie a ich princípy. Európska asociácia komunikačných agentúr. Samoregulačný orgán v oblasti marketingovej komunikácie v SR - Rada pre reklamu. Arbitrážna komisia zriadená za účelom posudzovania súladu reklám s etickým kódexom. Etika v PR - práci s verejnosťou. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01168-017, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1