Počet záznamov: 1
Marketingové prostredie a jeho vplyv na distribúciu v oblasti stavebníctva v podmienkach hospodárskej a finančnej krízy na Slovensku
SYS 0105194 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072146.5 100 $a 20091028d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingové prostredie a jeho vplyv na distribúciu v oblasti stavebníctva v podmienkach hospodárskej a finančnej krízy na Slovensku $f Eva Hanuláková 301 $a VEGA 1/4598/07 330 $a Postavenie firiem pôsobiacich v oblasti stavebníctva v zhoršujúcich sa podmienkach hospodárskej krízy. Analýza prvkov marketingového prostredia so zreteľom na distribučnú stratégiu firmy. Stavebné spoločnosti a faktory marketingového makroprostredia. Nástroje marketingového kontrolingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0104916 $1 010 $a 978-80-225-2834-4 $1 200 1 $a Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 $e Bratislava, október 2009 $v S. 108-119 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2009 $1 215 $a 150 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006005 $a stavebníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004707 $a práca stavebná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005996 $a stavby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 69 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000382 $x Stavebné hmoty. Stavebné práce. Stavebná výroba. Stavebníctvo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091028 $g AACR2
Počet záznamov: 1