Počet záznamov: 1  

ITIL prostriedok riadenia a kvality služieb

  1. Názov ITIL prostriedok riadenia a kvality služieb
    Autorské údajeMichal Bróska
    Autor Bróska Michal
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 17, č. 3 (2009), s. 36-38. - Žilina : MASM, 2009. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá riadenie kvality * služby * služby informačné * technológie informačné * hodnota pridaná
    AnotáciaIT služba ako tvorca pridanej hodnoty. Parametre kvality IT služieb. Rámec pre poskytovanie kvalitných IT služieb. Aplikácia odporúčaní ITIL pri riadení IT organizácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.