Počet záznamov: 1  

Determinanty i instrumenty konkurowania w działaniach marketingowych

  1. Názov Determinanty i instrumenty konkurowania w działaniach marketingowych
    Autorské údajeredaktor naukowy Halina Szulce
    Ďalší autori Szulce Halina (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajePoznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu , 2008. - 185 s.
    Edícia Zeszyty naukowe , 108
    ISBN978-83-7417-328-5
    ISSN1641-2168
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentupoľština, angličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * konkurencieschopnosť * konkurencia * reklama * produkty * trh * nákup * banky * bankovníctvo * ekológia * Poľsko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra840318

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    840318SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.